Obchodní podmínky Obchodní podmínkyObjednávky a Obchodní podmínky se řídí platným Občanským zákonem číslo 89/2012 Sb.Provozovatelé níže uvedených ubytovacích zařízení
Provozovatel Hostelu a ubytovny Libeň:
Josef Svitek
IČO:86597884
DIČ:CZ8110030500
Sídlo: U Meteoru 29/37
Praha 8 - Libeň
180 00
Obchodní podmínky:
1.0 Věcný rozsah platnosti
Následující podmínky, regulují vzájemná práva a povinnosti mezi objednavatelem a provozovatelem ubytovacího zařízení.1.1. Uzavření obchodní smlouvy elektronicky, předmět a rozsah plnění
Při vytváření rezervace se objednavatel řídí pokyny rezervačního formuláře. K uzavření obchodní smlouvy dochází v elektronické podobě, kde je předem objednavatel seznámen po zadání termínu, výběru pokoje a jejich počtů, které chce rezervovat s cenou své rezervace. Při vyplňování rezervačního formuláře, musí host vyplnit řádně povinné položky tak, aby neuváděl provozovatele v omyl a zadat údaje o své kreditní kartě, která slouží jako garance rezervace. Před odesláním si přečíst a zaškrtnout obchodní a storno podmínky, že s nimi souhlasí a kliknutím na (rezervovat či dokončit objednávku). Po dokončení host obdrží svůj voucher na emailovou adresu, kterou uvedl ve své rezervaci. Dále si tento voucher, může ihned po vytvoření rezervace i vytisknout. Tento voucher následně předloží při příjezdu na recepci Hostelu. Po odeslání rezervace zaslanou přes online rezervační systém je rezervace platná a není nutné ji nijak potvrzovat.1.2. Pokud objednavatel neobdrží svůj voucher ke své rezervaci na svůj email, mohl při vyplňování rezervace špatně zadat svou emailovou adresu, nebo byl jeho poštovním klientem zařazen do spamu či nevyžádané pošty. Proto je třeba si toto nejdříve zkontrolovat. Provozovatel nezodpovídá za chyby uvedené ve formuláři objednavatelem při jeho vyplňování a rezervaci zpracuje tak, jak je uvedeno objednavatelem v objednávce. Uvedená cena ve voucheru, neobsahuje doplňkové ceny, jako je poplatek za parkování, které je nutné si předem rezervovat, nebo u skupinových rezervací při počtu více jak 15 osob poplatek za snídaně. 1.3. Cena za ubytování:Internetové ceny za ubytování se řídí vždy platným ceníkem a cenou uvedenou na voucheru. Ceny uvedené v ceníku na nástěnce u recepce, jsou uvedeny za ubytování bez rezervací, učiněných elektronicky.Žádných z uvedených cen se netýkají ceny za případné doplňkové služby. S cenou za doplňkové služby, se zákazník může seznámit v ceníku na internetových stránkách www. Požadavek na tyto služby je nutné uvést v poznámce rezervace při jejím zadávání! Tyto služby pak budou objednavateli doúčtovány vždy, při příjezdu na recepci. 1.4. Způsoby platby:Rezervace se hradí platbou přes platební bránu, po písemné výzvě ubytovatele, kreditní kartou při příjezdu, nebo hotově. Na jednotlivé rezervace, je vždy vyžadována garance kreditní kartou a provozovatel má právo kdykoli provést předautorizaci ve výši jedné noc na kreditní kartě objednavatele. Před autorizace znamená, zablokování částky na účtu objednavatele nikoli její ztržení! 1.5. Pokud objednavatel neposkytne údaje o své kreditní platbě, má možnost uhradit částku za svou rezervaci před svým příjezdem provozovateli, aniž byl k platbě provozovatelem vyzván. K tomuto kroku, mu na požádání recepce hostelu odešle veškeré instrukce, jak svou platbu provede na uvedenou emailovou adresu v rezervaci.1.6. U rezervací, jejichž hodnota přesahuje 5000,- Kč, se vyžaduje platba zálohy na učiněnou rezervaci hotově, platební kartou, nebo převodem na účet provozovatele a to až do výše cca 60%. Tato záloha podléhá storno poplatkům dle platných obchodních podmínek o stornopoplatcích zde uvedených. Při platbě převodem na účet, se splatnost plateb vyžaduje zpravidla do čtrnácti dnů od data zaslané rezervace, pokud je doba nástupu na ubytování delší, než je splatnost platby. Pokud je doba kratší nástupu na ubytování kratší než čtrnáct, je požadovaná splatnost kratší. V případě potřeby je možné, dobu splatnosti po dohodě upravit. Dobou splatnosti, se rozumí datum, kdy má být požadovaná částka již na účtu připsána, ne datem kdy má být odeslána. 1.7. U rezervací v lukrativních termínech, jako jsou státní a jiné svátky, například velikonoce, vánoce, silvestr, státní a jiné svátky, požaduje provozovatel okamžitou platbu na požadovanou rezervaci objednavatele v celkové výši. Tato částka bude objednavateli stržena z kreditní karty, provedena platbou přes platební bránu, nebo převodem na účet provozovatele do výše 100%. Tyto rezervace nelze po zaplacení měnit, ani rušit. Takováto rezervace podléhá 100% storno poplatkům dle platných podmínek o stornopoplatcích zde uvedených. Při písemně sjednané platbě převodem na účet, se vyžaduje 24 hodinová splatnost, od data zaslané rezervace a odeslání požadavku zákazníkovi. V případě potřeby je možné, dobu splatnosti po dohodě upravit. Dobou splatnosti, se rozumí datum, kdy má být požadovaná částka již na účtu připsána, ne datem kdy má být odeslána. Při platbě převodem na účet, je nutné dodržet variabilní symbol (číslo rezervace). Tento symbol slouží k identifikaci platby a je nutné ho vždy uvádět. V případě, že není variabilní symbol v platbě zákazníkem uveden, nemusí být platba správně spárována s konkrétní rezervací. Za případnou chybu při párování plateb z důvodu nezadaného variabilního symbolu, nenese provozovatel žádnou odpovědnost. V takovém případě bude nucen zákazník provést platbu v hotovosti na recepci hostelu. Po spárování se správnou platbou k dané rezervaci, bude hotovost zákazníkovi vrácena.
1.8. Zrušení, změna a úprava rezervace bez stornopoplatků:· Objednavatel, má možnost zrušit svou rezervaci bez stornopoplatků nejpozději do dvou dnů před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci:· Úpravu v rezervaci bez storno poplatku lze provádět, pokud je to ze strany poskytovatele možné, nejpozději do dvou dnů před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci.Objednavatel může rezervaci měnit, upravovat či stornovat bez jakýchkoli stornopoplatků a sankcí, nejpozději dva dny před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci. Úpravy a změny je možné provést jen tehdy, pokud je to ze strany provozovatele možné. 1.9. Zrušení rezervace provozovatelem bez náhrady:Provozovatel má právo zrušit rezervaci objednavatele z provozních, nebo technických důvodů. O této skutečnosti bude vždy objednavatel vyrozuměn na kontakty uvedené ve své rezervaci, nejdříve však písemně na uvedenou e-mailovou adresu a to nejpozději do dvou dnů, před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci. Provozovatelem může být v takovém případě objednavateli nabídnuto ubytování v jednom z dalších zařízení, uvedeném na internetových stránkách www. V takovém případě nevzniká objednavateli povinnost, této nabídky využít a nevztahují se na takové případy žádné stornopoplatky či jiné sankce.2.0. V případě, že provozovatel nemůže objednavateli poskytnout již objednané ubytování dle rezervace objednavatele z provozních, nebo technických důvodů v době kratší než dva dny před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci, je povinen mu zajistit náhradní ubytování v dalším ubytovacím zařízení prezentovaném na internetových stránkách www, a to ve stejné cenové výši původního ubytování. V případě, že je hodnota náhradního zajištěného ubytování vyšší, než cena původního objednaného ubytování, jde rozdíl k tíži provozovatele. O této skutečnosti bude host neprodleně vyrozuměn na kontakty uvedené ve své rezervaci, nejdříve však písemně na uvedenou e-mailovou adresu. Objednavateli však nevzniká povinnost, této nabídky využít a nevztahují se na takové případy žádné stornopoplatky, ani kompenzace. 2.1. Zrušení, změny a úpravy rezervace podléhajícím stornopoplatkům: 2.2. Stornopoplatky se vztahují na zrušené, změněné, upravované a neuskutečněné rezervace, v termínu kratším než dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci objednavatele. Takovéto rezervace, se již nedají bez stornopoplatků rušit ani upravovat! · Při rušení rezervace méně než dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci je stornopoplatek ve výši jedné noci ceny rezervace.· Při zrušení rezervace den před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci, nebo se neubytuje, je stornopoplatek ve výši 100% jeho rezervace.· Při požadavku na změnu nebo úpravu rezervace méně jak dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci a je li tato změna možná, nebude provozovatel požadovat platbu stornopoplatku i když se na takovéto rezervace stornopoplatek vztahuje. Nebude li však tato změna či úprava ze strany ubytovatele možná, nelze rezervaci bez storno poplatku rušit, ani upravovat. V takovém případě je objednavatel povinen uhradit veškeré náklady provozovateli, které vznikli jeho jednáním. Minimální výše storno poplatku je stanovena vždy dle objednávky a ceníku, za jednu noc objednaného a rezervovaného pokoje. Po provedení úhrady je doklad za platbu zaslán ve formátu PDF, jak je umožněno zákonem č. 235/2004 sbírky (aktualizace 319/2006). V případě neuhrazení storno poplatku, se případ považuje za hrubé porušení obchodní smlouvy a smluvních podmínek ze strany objednavatele a pohledávka bude následně podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání. Následně bude objednavatel písemně vyzván právním zástupcem společnosti k úhradě výše uvedeného storno poplatku, za svou rezervaci v plné výši, dle ceny uvedené na voucheru, smluvní pokutu 500,- Kč a úroky z prodlení ve výši 0,3% denně z dlužné částky!2.3. Storno poplatky vztahující se na skupinové rezervace uhrazené zálohou, nebo celou částkou předem:2.4. Zrušení rezervace při platbě zálohy, nebo celé částky za ubytování předem, musí být učiněno pouze písemnou formou (e-mailem) a recepce její přijetí, obratem zákazníkovi potvrdí stejným způsobem. Pokud jsou storno poplatky menší, nežli je již zaplacená záloha, či celková platba, rozdíl je klientovi vrácen převodem zpět na účet.2.5. Na zálohy a celkové platby se vztahují tyto storno poplatky:
Pokud host zruší svou objednávku, na kterou provedl platbu zálohy, nebo celé částky předem:
Storno 30 - 23 dnů před příjezdem - 30 % z ceny ubytování (vrácení 70% z ceny)
Storno 22 – 15 dnů před příjezdem - 50 % z ceny ubytování (vrácení 50% z ceny)
Storno 14 – 10 dnů před příjezdem - 70 % z ceny ubytování (vrácení 30% z ceny)
Storno 9 – 5 dnů před příjezdem - 90 % z ceny ubytování (vrácení 10% z ceny)
Storno méně než 5 dnů před nástupem ubytování - 100% z ceny ubytování (vrácení 0% z ceny)2.6. Změny v objednávce, na kterou objednavatel již provedl platbu zálohy, nebo celé částky hotově, kartou, převodem: změnou v rezervaci se rozumí, ubráním počtu osob, dnů, nebo pokojů. Změnu v rezervaci bez sankcí, lze provádět do 30 dnů před příjezdem na ubytování.Požadované změny na skupinové rezervace provedené v termínu kratším než 30 dnů před příjezdem, nemají vliv na snížení celkové ceny!3.0. Rezervace na lukrativní termíny, jako jsou státní a jiné svátky, například velikonoce, vánoce, silvestr atd., které byli již plně uhrazeny, jsou závazné a v případě požadavku o jejich zrušení je stornopoplatek ve výši 100% a nevztahuje se na ně bod 3. 2. těchto OP.3.1. Změny v rezervacích po již zaplaceném ubytování a obsazení pokoje:Zkrácení, nebo zrušení již zaplaceného ubytování, když se host již ubytoval, nenáleží hostovi nárok na vrácení platby za ubytování, ani její poměrná část. 3.2. Kompenzace:Objednavateli může být nabídnuta za strany provozovatele také kompenzace, za uhrazené a nevyužité ubytování formě odbydlení, vybráním si služby ubytování v jiném termínu ve stejné cenové výši jeho původní rezervace. V takovém případě je však nutné, rezervaci učinit nejméně jeden týden předem a recepcí hostelu bude písemně (e-mailem) potvrzena a schválena. Na tuto kompenzaci, bude hostovi vystaveno potvrzení, jehož platnost je 3 měsíce od data jeho vystavení. O případném prodloužení platnosti tohoto potvrzení, může rozhodnout pouze vedení společnosti individuelně, nelze ji však nárokovat. Tato možnost kompenzace, se netýká skupinových rezervací. 3.3. Ubytování:Nástup na ubytování „check in“ je možný od 14:00 do 20:00 hod. – do této doby je pokoj pro hosta rezervován. Po 20:00 hodině, nemusí být host ubytován, není – li individuálně sjednáno jinak. Požadavek na pozdější nástup na ubytování, musí být proveden písemnou formou a pracovníkem na recepci písemně potvrzen.Ukončení ubytování „check out“ je nejpozději do 10.00 hodin dne odjezdu. Pozdější odjezd je zpoplatněn částkou 50% ceny jedné noci. Odjezd hosta a opuštění pokoje je nejpozději do 16:00 hod. 3.4. Provozovatel si vyhrazuje právo neubytovat hosty, případně zrušit rezervaci při nedodržení ubytovacího řádu, nebo nesplnění obchodních podmínek.3.5. Ochrana osobních dat:
Objednavatel odesláním vyplněné objednávky a odsouhlasením obchodních podmínek, dává souhlas ke zpracování svých údajů uvedených v rezervaci, a to jméno adresu, telefon a emailové spojení zadané v rezervaci, dále pak při ubytování údaje z občanského průkazu, či jiného průkazu totožnosti, číslo osobního dokladu a datum narození. Tyto údaje slouží především pro kontrolní úřady (PČR a CPČR). Provozovateli slouží tyto údaje k usnadnění zpracování budoucích rezervací objednavatele. Osobní údaje zákazníků provozovatel nepředává třetím stranám!3.6. Všichni hosté, jsou povinni seznámit a řídit se ubytovacím řádem a obchodními podmínkami, které jsou umístěny vždy na viditelném místě u recepce Hostelu, nebo předem na internetových stránkách.3.7 Povinnost objednavatele při nástupu na ubytování:
Každý host předloží při ubytování platný doklad totožnosti, bez platného dokladu nebude žádný host ubytován. V případě nepředložení platného dokladu totožnosti při nástupu na ubytování, nebude host ubytován a na rezervaci se pohlíží jako na zrušenou, podléhající stornopoplatku. 3.8. Objednavatel souhlasí s tím, že v případě jakéhokoliv řešení sporu soudní cestou, bude dle § 89 a o.s.ř. ustanoven soud, dle příslušnosti soudu žalobce.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing